Selasa, 17 Disember 2013

Rantai tangan Second Hand 916




Asalamualaikum semua kepada pengunjung2 blog...Alhamdulillah...Ini saya lampirkan emas gelang 916 bercorakkan lipan di sebelah kiri dan bercorak pasir di sebelah kanan...Item ini saya jual tanpa perlu pembayaran kos upah tukang and kos penghantaran...Sebelum saya menjual emas ini di tangan anda...

Ini saya nak story sikit kat korang camne saya dapat emas ini.,.Untuk makluman emas ni saya dapat dari menangnya tander bank rakyat ar- rahnu...Amacam menang tander, duit pun kluar jgk..Ha,ha!!...Ini bkn menang cabutan bertuah lah bro,,Lau cabutan bertuah tu dah meme duit modal x keluar pun..Senyum panjang saya di buatnya...

Ini lah di katakan menang tander...Menang yang melibatkan keluarnya cash money dalam poket.So faham2lah modal kenalah keluar dulu.x kan nak dapat free je.Kan!.Kan!..Kan..

Al- kisah...Apabila mamat bank ni tengok wajah kepala agung yang aku keluar dari poket..Manyak senyum hah!!!..ingatkan muka aku yang lawa ni yang dia senyum...Rupanya kertas berwajah agung tu yang dia senyum...hmmm..melalut plak aku ni!!!..ok berbalik kepada asal tujuan kita...

Harga jualan  1gram rm135.00...Rantai tangan yang encik tengok di atas tu belum saya kilatkan lagi...Gmbar di atas tu masih asal  lagi dalam aquarium( palang berkaca Bank rakyat Ar- Rahnu) sewaktu saya nak membelinya...So kalau sape2 yang berminat and ingin membelinya...Insha.Allah saya servis balik,cuci and kilatkan seperti mana emas baru....



Name Item             :Rantai tangan Lipan *..Sebelah kiri dalam gambar.

Jenis                       : 916 ( 22 karat )

kepadatan              : Padu ( Hight )

Katogeri                 : Emas kuning tulen ( second hand )..Insha,Allah akan di kilatkan balik seperti emas baru

Berat                      : 68. 05 gram

Harga 1gram           : RM 135.00

Harga jualan           : RM 9180. 00

Penghantaran          : Percuma





Name Item             : Rantai Tangan Pasir bertangkai Love* Sebelah kanan di dalam gambar..

Jenis                      : Emas kuning 916 ( 22 karat )

Katogeri                : Emas tulen ( second hand ) Insha,Allah akan di kilatkan balik seperti emas baru.

Kepadatan            : Padu ( sederhana )

Berat                    : 6.17 gram

Harga 1gram        : RM 135.00

Harga jualan         : RM 830. 00

Penghantaran        : Percuma.


Kalau sape2 yang berminat leh Contact and Msj je :

Alinur    016 -3748930

Wasalam









Tiada ulasan:

Catat Ulasan